Nekad Adde Lundin | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Robin6480

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Lundin

Vad är ditt discord namn? Adrianlundin#7524

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en grabb som gillar att vara med folk och att jobba men fram för allt älskar han att köra bil så han vill gärna hitta bilar som han älskar så han kan åka för bi folk med en jätte fin bil, Han älskar att vara med folk på typ piren och torget för där finns det oftast alltid roliga folk, som är sjysta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att min karaktär älskar bilar och med en medlem kan man få lite bättre jobb så man får lite med pengar och jag vill gärna jobba på meko för då kan man få träffa många människor och får prata mycket med folk och det gillar jag och då kan man ju också hjälpa till med något när någon sitter fast någon stans.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av just unive är det någ alla personer som är så sjysta och vill hjälpa till och det finns oftast folk som kan hjälpa en som tex sjukvård, polisen, meko, också vidare så då får man en son bra kännsla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på grund av att jag var ute och kollade på Twitch och då var det många som spelade på unive och då skulle ja prova och då fastnade jag på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att kunna hjälpa folk ifall de behöver hjälp så tex jag sa att jag ville jobba på meko och där hjälper man ju folk med att laga deras bilar och så får man oftast glada minner tillbaka.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få hjälpa folk och få feta bilar för min karaktär älskar bilar och målet är att kunna ha dom bilarna man värkligen vill ha och så pimpa och trimma så man får dom snabbare och fetare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte aktiv på någon annan server och kommer inte va för jag tycker att unive är den bästa!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka