Accepterad Adde | Chef-jobb ansökan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 4567
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 4567

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar

Vad heter du IRL? Adde

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid gillat bilar och det känns som att det är min grej. Tycker att de som jobbar på Brittas nu är lite sega och nästan aldrig i receptionen, man för aldrig hjälp när man vill köpa en lyxbil. Nu när chefen lämnat ser jag min chans att söka till mitt favorit jobb. Älskar allting som har med bilar att göra. Är väldigt duktig chef för den delen också, jag gillar att ha bra koll på min personal och se till att det alltid är folk på jobbet. Vill alltid att folk ska ha tillgång till en Brittas personal, de ska inte behöva vänta flera dagar bara för att köpa en lyx bil. Jag skulle vara rätt man för jobbet eftersom jag är väldigt duktig chef och behandlar jobbet väldigt bra, skulle aldrig göra något skumt som att ta pengar ur kassan eller sälja svart. Är en hederlig man som vill försörja sig och hjälp andra att få jobb. Även hjälpa att få hjälp med att köpa bil. Jag anställer inte vem som helst utan man måste ha ett bra cv och kunna sin grej, och veta ett o annat om bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Marja- lisa och även varit chef där och jag vet hur man systemet fungerar med att sälja bilar, skriva i template osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär går vid namnet Andre Smith och kallas för Adde. Han är en väldigt snäll och trevlig kille som har sina styrkor och svagheter. Hanns styrkor är att han har väldigt lätt för att kommunicera med folk och är väldigt bra på att sälja in saker, bilar i detta fallet. Andre växte upp i en bra familj där han snabbt lärde sig att mecka med bilar då hanns pappa som var VD på ett bil företag.

När Andre blev 20 år flyttade han till den berömda staden Multistaden där han började jobba som på Marja-Lisa Bil & Motor. Han lärde sig snabbt hur det gick till hur man på ett bra sätt kan sälja in bilarna till sina kunder och hur man förhandlar på bästa sätt. Sedan slutade han jobba där då de bytte chef. Därefter började Andre jobba som polis, han tyckte att jobbet var kul men att det tog för mycket tid från hanns vardag då han gillar att vara med sin familj och då det var för stressigt helt enkelt.

Andre Smith såg en dag att Brittas Lyx & Sportbilar sökte en ny chef och han kunde bara inte låta bli att ansökan om chefs positionen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mellan 2 - 6 timmar om dagen. Jag kommer även komma in när jag behövs på plats.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka