Nekad Adde.. | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

palmen09

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
7
Ditt discord namn: adde34

Ditt Hex-ID: steam:110000171eb56b6

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller, Krim & Gorilla ped & Medlem och ban

Vem/vilka tog beslutet? @lluddee

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att Ludde trodde jag fuskade vilket jag verkligen inte gjorde. Ludde FGM mig genom anticheat och kollade på några skottlossningar. Han kollade tre skottlossningar och på tre av dem dödade jag en. Han trodde alltså att Jag dödade alla tre varje gång men det gjorde jag inte som logsen kan bevisa. Jag vet inte hur han fick det till att jag fuskade när Jag dödade en grabb på tre gånger där det var en klockren HS på den enda gången jag döda någon. Jag har själv skickat bilden till dig i PM Ludde och då ser du klart och tydligt att crosshair är precis på huvud när jag väl skjuter. De andra två fgm klipsen dödar jag inte ens någon vilket vi kan kolla upp i loggs för den första när jag sköt utanför dmg hus dödar jag ingen för att det åkte ner i en one way garage sedan blev han kidnappad av våra andra grabbar vilket tyder på att jag inte dödar han och det finns i logs. Den andra fgm klippet visa när jag skjuter utanför Securitas och då ser man klart och tydligt att jag skjuter mot bilen. Om du tror jag har aimbot så borde du klart ocvh tydligt se att jag it lockat på någon , de skillnad att vara bra och lökig på ett spel. Jag sittter på 3500 timmar på fivem och spelat mycket server som 100k osv och man får 10x bättre aim av det vilket leder till jag kanske är bättre med tracking om de du tror jag har.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom jag absolut inte har fuskat. Jag vet inte hur riktigt Ludde fick det till att jag fuskade för att Jag sköt tre gånger mot en bil men dödade bara en gång. Som jag tidigare förklarat så dödar jag bara en person av tre gånger för de andra två gångerna blev en grabb kidnappad och min kompis dödade en. (TROR DU INTE MIG KOLLA LOGS). Jag hoppas verkligen att du läser detta Ludde och förstår att jag verkligen inte har fuskat Jag har själv skickat ett bevis till dig i PM som visar på att den enda gången Jag dödade någon var en klockren HS. Så jag hoppas verkligen du läser detta och att vi kan dra ett sträck över detta och få mina roller tillbaka som jag har betalat mycket pengar för. Annars var det inget mer från mig Jag har förklarat längre upp ur hela scenariona gick till och att jag som sagt bara dödade en person av tre. mvh adde

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ludde du och jag har allt i pm för kan inte uploada bilder och videor här.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka