Accepterad Adde#5 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde#5

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803901650/

Ditt Hex-ID: steam:11000016de3a6d2

Vad är din discord tagg? adde_kladde

Vem var det som bannade dig? _lk040

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-14 123731.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag lämnade spelet för att gibba Fortnite två minuter efter ett butiksrån. Det kanske såg konstigt ut och staff trodde att jag försökte undvika att bli straffad. Jag förstår att det kanske inte såg bra ut, men ibland gör man misstag och jag tänkte inte på hur det skulle uppfattas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad gjorde jag ett butiksrån men när jag skulle dra ifrån det så blev bilen låst och jag kunde inte låsa upp den vart stressad så gick in djur butiken och gömde mig i butiken, Efter cirka 2 minuter lämnade jag spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att min ban var fel, men jag förstår att det var dumt av mig att lämna spelet. Bilen blev låst, så jag gömde mig i djurbutiken och lämnade spelet efter några minuter. Jag gjorde inget med onda avsikter, men jag inser nu att det såg väldigt konstigt ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft ett par bans tidigare, och jag har lärt mig att det inte leder till något bra. Att bli bannad förstör både för mig och för andra spelare. Jag har insett att det är bättre att spela på ett schysst sätt och följa reglerna istället för att försöka ta genvägar eller göra något som kan leda till en ban. Jag har lärt mig att det är bättre att utvecklas som spelare och ha roligt utan att riskera att bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att inte lämna spelet och istället stanna kvar och försöka lösa situationen på ett bättre sätt. Jag borde ha tänkt på hur det skulle se ut för andra och vad konsekvenserna kunde bli. Istället för att gömma mig och lämna, hade jag kunnat spela mer fair och inte riskerat att bli bannad. Jag förstår nu att det inte är värt att ta genvägar och att det är bättre att spela på ett schysst sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det inte är värt att ta genvägar. Det är bättre att följa reglerna och spela fair.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka