Accepterad Addde | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addde

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203559269/

Ditt Hex-ID: 11000014a1b2765 (Hex)

Vad är din discord tagg? Addde#9596

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 3 dagar lång ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd av Sandberg 2 dagar återstår för ”plockar vallmo utan medlemsrollen”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde fel och brfann mig på ett kriminellt område utan medlemskapsrollen i discord vilket är mitt fel eftersom jag också har mitt ansvar att följa reglerna och det kommer jag 100% och göra och har tagit ställning till mitt misstag och läst reglerna igen ännu en gång. Jag har insett mitt fel då jag gjorde de lite hetsigt utan att tänka mig för och jag säger det ännu en gång, jag har insett felet och det var mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit tipsad av en vän att det fanns ett ställe där man kunde plocka vallmo blommor och sedan sälja det för pengar. Så min vän satte ut på kartan vart det låg så jag tog mig dit igenom berg och kullar, när jag kom fram så var det en annan individ där som jag sa hej till och att jag bara ville kolla läget osv för att ha lite social rp, sedan kollar jag runt lite och ser hur ön ser ut och hur blommorna ser ut och strax där efter får jag min avstängning och har nu väntat i 1 dag då det var igår jag blev bannad. Jag vet vad jag gjorde för fel och har nu ansökt om medlemskap och ska ta min intervju i eftermiddag. Jag vet vad mitt misstag är och det kommer aldrig att upprepas i framtiden då jag har tagit ställning till vad jag gjorde och ångrar det grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan en misstag som jag gjorde vilket var väldigt dumt och jag pngrar det grovt, jag har nu tagit ställning till mitt misstag och har ansökt om medlemskap och ska ta min intervju nu i eftermiddag och så jag förhoppnings vis rp som vanligt inom snar framtid osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig tidigare blivit bannad och kommer förhoppnings vis ej att bli bannad heller i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade inte åkt dit och tänkt efter mitt beteende innan och tänkt efter reglerna och för det andra så skulle jag ha ansökt om medlemskap rollen innan jag åkte dit och gjorde mitt ensidiga val vilket jag ej står bakom nu när jag tänker efter och det kommer ej att hände i framtiden då jag insett mitt misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har även tagit ställning till min ban och har ansökt om medlemskaps rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka