Accepterad Addco1 | Blacklist Överklagan [Eluias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addco1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
5
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag har kom tillbaka till unive igår, märkte att alla mina saker var borta och alla mina bilar. Gör inte så jätte mycket igentligen de är bara att börja om liksom, de kan ju endå vara kul. Jag och min kompis kommer in och vi får skjuts till låssmeden när jag väl är där så märker jag ju att alla mina bilar är borta, sedan kommer de två grabbar och säger att de har en custom tuta på bilen och frågar om jag vill testa den, jag hoppar in i bilen och tänker att de kommer vara någon najs låt eller något men när jag tutar så boostar bilen rakt in i en vägg bilen försvinner och alla runt mig också, sedan blir jag kickad, tror bara att de är starta om men när jag väl försöker igen så står att jag är bannad av anticheated, antar att anticheated banna mig eftersom jag boostade med bilen, men jag hade ingen aning om att man kunde göra så, skulle ju bara testa deras tuta. Tack i förhand.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, skulle inte säga att jag gör de för att hur skulle jag kunna veta att bilen var moddad och att jag skulle bli bannad. Tråkigt att folk inte har något bättre för sig än att få folk bannade som bara vill ha kul och köra lite unive.

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja, de har jag ingen mer tutande för min del.

Varför ska vi ge dig en till chans? Vill ha en till chans för jag anser inte att jag har gjort något fel utan bara blev såld av dom där två som ville få mig bannad.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr, trodde jag hade startat medal men insåg när jag försökte klippa att den inte var igång.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Behöver ban eller hex id

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka