Accepterad Add3 | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Add3

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870639454/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Albinsson

Vad är ditt discord namn? Addie#2225

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo, han är 18 men ser ut och vara i 35 år åldern. Han har två bästa vänner, Olof och Staffan. Mommo jobbar tillsamans med Olof på postnord och spenderar sin lön på bilar och hamburgare. Mommo har nyligen köpt en BMW som han gärna skryter om. Han har klarat gymnasiet och har gått ut med perfekta betyg men saknar kunskap inom idrott.

Han söker nu ett jobb inom bil och mekaniker områderna men funderar även på att jobba kriminellt för att köpa sin dröm Nissan men det är inget han pratar offentligt om. Mommo kan även tänka sig att arbeta för att hjälpa samhället så som polis eller komunala arbetare då han älskar att hjälpa till och se förendring i samhället.

Mommo är inget typ som bryr sig om politik eller ursprung etc men han stör sig gärna på små grabbr som tykar sig, han är ingen våldsam person av sig men han ryter gärna till om han blir sur. Mommo bryr sig inte heller om sexualitet utan låter folk vara vem dom vill.

Lite information om mommos uppväxt:

Mommo växte upp i ett medelsvensson hem som ensam barn med Mamma och Pappa. Pga detta så har mommo tagit efter mycket av sina föreldrar och har inte haft några syskon eller liknande som påverkat honom. Man kan se de olika karaktärsdragen ochegenskaperna som han fått från de båda tydligt. Mommos Lugna och förstående karaktär som han fått från sin mamma men även den lite striktare och bestämda chargången från hans Finska pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? Just jag vill bli Whitelistad för att utveckla mina möjligheter och kunskaper inom Rp och på Unive. Jag har fastnat för denna server och vill då utveckla mina möjligheter. Med whitlist kommer även mer ansvar in och jag sder fram emot att hjälpa nya spelare, såsom vänner eller främlingar.

Jag har testat lite andra servers inom de senaste dagarna men inte fastnat för dom, då jag tyker denna servern har bra support skönt folk etc. Men jag ser dock probblem med mycket oseriösa spelare och önskar bidra till ett seriösare samhälle. Ser även att det är lite arbetare på Marjas, sjukvården och ibland mekonomen. Skulle gärna se att jag kan hjälpa till på de fronterna. Jag hoppas kunna bidra med ett mer seriöst Rollspel.

Jag är en peron som gärna sätter mig in i en karaktär och villdärför se att min karaktär Mommo får chansen att utveckla sig också.

Jag får känslan av att denna server kan växa och bli något ännu större än vad den är idag och det hoppas jag att kunna bidra till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Precis som jag sa tidigare får jag inte samma känsla av comunity och support etc på andra servers som denna. Detta är den enda servern jag lkägger tid på och spelar. Jag hoppas kunna bidra till ett seriösare rp och försöka få andra spelare att spela seriöst.

Hur hittade du Unive? Min kompis som är en av de ända jag spelar med rekomenderade att jag skulle testa five m igen då jag inte spelat på länge. Han sa då att Unive var tidigare Multistaden tror jag som jag testat för ganska länge sedan. Jag gick med han och började spela och shit va kul det är. Jag har nu samlat pengar så jag har råd med en BMW och jag lever mitt drömliv förutom att jag önskar att ha ett bättre jobb.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att skapa ett kontakt band med andra spelare. Få ett namn för mig själv och hitta ett jobb som jag sköter väl och trivs på. Jag vill utveckla min karraktär till att bli "Bil grabben". Eller en halv finsk Gangster som kör runt i Lyxiga bilar men det är inte nummer ett på listan. Roll spel för mig kan göra att jag ibland drömmer mig in i världen och glömmer tid och verklighet och sätter hela min själ i spelet. Jag hoppas då att Whitelist kan hjälpa mitt rollspel att utvecklas och få andra att uppt'äcka hur roligt rp är och fastna som mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag inte på någon annan server. Har hoppat förbi och kolla på andra men har inte fastnat för dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka