Nekad Add3 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Add3

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870639454/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Albinsson

Vad är ditt discord namn? Adde#2225

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mommo Tre-Håde. Mommo har bott i staden tidigare men efter att staten beslutat att göra om så man måstye återskapa sina medborgar skap har mommo äntligen bestämt sig för att hoppa på tränden och sluta leva illigalt.

Mommo har sedan tidigare jobbat på Mekonomen samt Auto-Experten ochg har stora mekaniska kunskaper. Mommo pluggade gtg hemma i göteborg men hoppade av efter två år och började jobba på den lokala bil verkstan som heter Lergis Garage.

Mommos uppväxt var tuff med en finsk pappa och en stark självständig göteborgare till mamma. Varje kväll när mommo ska lägga sig tar han alltid en sväng till Morsan i göteborg. Han pratar ofta i tredje person i form av sin kära motorcykel som han så älskar.

Man skulle kunna säga att Mommo är en lung och sansad person men han kan även tända till som tusan när det väl gäller. Kärlek är inget för Mommo utan han har sina vänner nära sig och fienderna ännu närmare. Han har grova kontakter inom den kriminella världen sedan tidigare dagar.

Min karaktär är född 2003 men ser ut att vara i trettio års åldern med sin dubbelhaka, skägg och Extremet stora öl mage. Han har brunt hår och klär sig ofta i coola stilrena kläder men kan även klä sig i tuffare motorcykel outfits.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag vill bli medlem på Unive först och främst för jag vart det tidigare men tatt en lung plugg paus. Jag hoppas kunna komma tillbaka in i RPn och fortsätta sprida ett seriöst spelande som tidigare.

Jag vill återigen skaffa ett jobb och skaffa sociala kontakter och vänskaps band på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Unive har ett starkt comunity och support som tillsamans gör denna server till något som få public servers har i sverige.

Hur hittade du Unive? Från första början var den en vän som rekomendeerade servern för ett halv år / år sen och sen dess har jag fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma tillbaka till min gamla nivå vilket vill säga att ha seriösa rp scener som sprider ett mer seriöst intryck på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Precis som ovan stående. Att ha kul samt ha en plats att utrycka mitt rollspel som jag nu länge längtat eftert att göra åter igen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag inte på någon annan server.

Tillbaka