Nekad ADD3. | Beslut Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADD3.

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ditt discord namn: .add3

Ditt Hex-ID: steam:11000014247c72d

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? elvis

Varför tror du själv att beslutet togs? en vän till mig ig ville att jag skulle lösa ett vapen till han där jag kunde köpa den för inköps pris och när jag väl började säga nej sa att han att jag skulle få 100kr swish och trodde att vi skämta eftersom han är så som person där han väl skämtar mycket och springer runt ingame och säger n ordet så jag sa ja utan att tänka på konserkvenserna men jag gjorde aldrig de sa bara ja för skojs skull sen när jag väl sa nej igen så börja han hota mig genom att hoppa support och att få mig bannad för nått jag ej har gjort, har 2 bilder från chatten där man väl ser att han hotar mig och när jag hoppa support så sa dom jag prata med att jag ska skriva in det hit för de han gör är inte okej

Hur är beslutet felaktigt? jag blev av med mitt medlemskap och krim för nått jag igentligen inte har gjort och tycker att det är väldigt skumt att jag får skiten när det väl är han som hotar mig,meta gaming,säger n ordet ingame, så tycker att det allmänt ser fel ut

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 1765216090107.png1765216099618.png1765216151871.png1765216162584.png
jag är A.J på snap då
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka