Nekad ADAN | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ADAN

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? adan1129

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Högberg. Han är en man som är uppväxt på tidigt 70 tal. Under Davids uppväxt så stötte han på mycket mobbning samt att han hade det tufft hemma. Hans förädrar hade ett alkholproblem. Eftersom att David tyckte att det var jobbigt att vara hemma så drog han istället till en kulle vid motorvägen och fotograferade bilar som åkte förbi, vilket ledde till att han fick ett stort intresse för just bilar och fordon. David är en man med skinn på näsan och nästan alltid pratglad samt lojal. Han har även stor respekt för andra människor och väldigt mycket medkänsla på grund av hans förflutna i uppväxten. David har provat på nästan allt, men hans nästa framtidsplan är villa, volvo och vovve. Samt att han vill plugga till advokat då han brinner för att vinna mot örättvisan!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kvalitativ rp samt roliga scenarion som inte bara gynnar mig, vill att även dem som jag rpar mot samt med ska ha det roligt. Med kvalitativ rp så menar jag att jag inte kommer bidra med lall och andra tråkigheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda rp parter ska kunna vinna i ett scenario och även rollspela på ett sätt som inte bara gynnar sig själv. T.ex att man håller på att bli gripen och man vet att man kan dra ifrån och få allt undanstökat så kanske man låter polisen få gripa än för att även ge dem en sorts vinning i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått dem. T.ex RDM (Som står för random death match och innebär att man inte t.ex ska slå nån eller döda nån helt random) Sunt förnuft som är en av dem viktigaste reglerna inom rp för att få så hög och seriös rp nivå som möjligt ( Det innebär att man ska agera på samma sätt ingame som man skulle ha agerat irl, t.ex att man aldrig skulle spotta på en polis eller agera otrevligt mot sjukvårdspersonal)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har rpat från och till sedan 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer bidra med roliga scenarion och min karaktär kommer med stor sannolikhet vara en rolig och igenkänd man!

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h.

Du får ansöka igen om 1 timme. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka