Accepterad AdaMuLla | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdaMuLla

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198813713389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Åkerblom

Vad är ditt discord namn? Amiraltofsen#9216

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Robert Gustavsson är född 1969 och gillar bilar från hanns tid. Han är en förvirrad men glad person och vill hjälpa andra med att leka taxi

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är inne ofta och tycket själv att jag RPar på ett bra sätt. Jag vill kunna ansöka om jobb som t.ex Mecco eller kanske Vianor för att jag tycker att det är kul att hålla på med bilar och människor. Jag kan tillföra mycket på t.ex Mecco för att jag upplever att det inte alltid är personal där när man är där och vill ha hjälp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med detaljerade saker som t.ex interiörerna på bilarna och den höga nivån på servern. Det som är bra med unive är att det alltid är mycket folk inne och man behöver inte köra omkring och det känns som en helt livlös server.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekomenderade den och jag gick in och vart fast vid den för jag har spelat mycket gta5 och det vart så kul när man kunde gå runt och prata med folk och åka bilar som finns på riktigt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att inte satsa för mycket på pengarna utan verkligen leva upp till min karaktärs livsstil och mål för att skapa en så verklighetstrogen värld som möjligt. Jag vill också lära mig RP bättre och bli bättre på att veta hur jag ska spela i olika scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul och vara en vanlig svensson svensson som gillar bilar och har ett jobb med bra inkomst, åka runt och cruisa lite skaffa kontakter och kompisar så man blir lite igenkänd på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, det få gångerna jag har blivit bannad har jag gått in på små servrar och bara lekt runt eller när kompisar är bannade annars inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka