Accepterad AdamSvensson | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamSvensson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135318475/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AdamSvennson999

Vad är din discord tagg? Adam Svennson#0833

Vem var det som bannade dig? Swipe

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Utan att ljuga ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte till lars för att få vård sedan fick min kompis vård och vi hyrde voi och åkte iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen aning eftersom jag inte vet varför jag vart bannad. Det ända jag frågade ingame var vart är lars

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett slagsmål som jag lärde mig av såklart. har inte dragit in mig i sånt annars

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning helt ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså eftertsom jag tror dom banna fel person eller någon så tyväär inte :/

Har du läst våra regler? Ja
 
Vill bara tillägga att jag tycker det är riktigt skumt :D för vart bannad från ingenting. Men fel händer ibland i guess :D
 
Du sa ingame något i stil med "han vart bannad", tycker inte du det är lite ooc ingame?
Kan förstå att det var ooc. men jag glömde sluta snacka. det är ju inte så enkelt när man är ny. kan förstå att du säger så. men han dödade 2 personer utan anledning darför frågade jag mig själv vart han bannad. men push to talk är lite advancerat eftersom jag är ny på dator. så förstår dig. för för mig så glömde jag bort att jag snacka in game.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top