Nekad AdamSvanis | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamSvanis

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199233957680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdamSvanis#9283

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta tex adam svanis adam är en kille som gillar bilar och musik och sport adam vill bli bra på det han gör tex om han ska börja jobba vill adam bli chef eller en av dem bästa på jobbet han gillar uk drill musik och lite eng rap han gillar att spela musik också som guitar aukustisk och elguitar adam gillar trummor också för man sitter inte still när han spelar trummor adam har en favorit bill som är hans drömbil nissan GTR den är en favo för adam för att den passar i olika färger och en liten dreft bil och om man har en bra kamera så kan man ta bra bilder och det gillar adam är en sport kille på en sida för adam vill röra sig mycket och inte sitta still som fotboll och basket och lite hockey han gillar kolla på alla dessa sporter och spela dem för fotboll man får göra snygga mål och finta ut folk basket är samma där bara att man inte sparkar på bollen och man för sig med enklare boll kontroll tycker adam och hockey man åker på is tycker adam är kul och man åker så snabbt utan att anstränga sig så mycket på basket och fotboll och adam är redo för att bli bra på det han gör och redo i vuxen livet och börja jobba

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill kunna rpa med mina kompisar och ha kul inte tramsa runt seriös rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte tramsa runt och rpa så mycket som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tänka på att inte alltid vinna i varje scenario det ska vara kul o spela

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade om det och så har jag sett att det är en bra server och så har jag sett personer spela på den på twitch så det skulle vara kul o testa på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka