Nekad AdamSvanis | Medlem ansökning (Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamSvanis

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199233957680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdamSvanis#9283

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2022

Berätta om din karaktär. jag heter adam och söker jobb och adam gillar och köra mycket bil och sladda lite ibland med bilen och är lite epa raggare och min barndom har varit lite stökig jag var stökig som liten och har snott pappas bil ett antal gånger och kört runt o sladdat så ifrån o göra det så har jag blivit bil galen o mitt dröm jobb är polis och securitas men adam är hemlös just nu och när jag var 7 år så fick jag inte så jätte bra betyg så jag kom inte in på nå bra gymnasie och när jag var 7 år råkade jag skjuta min pappa o nu är jag 23 år och är arbetslös och älskar pengar men adam är inte så bra på att hantera pengar så adam är hemlös nu och söker jobb tack o adjö

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill kunna rpa med mina kompisar och kunna utvekla min rp och hjälpa nya i staden och så vill jag få tillgång till blocket o sälja saker på marknad o bli rik

Vad kan du bidra med till serverns RP? inte tramsa runt och rpa så mycket som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tänka på att inte alltid vinna i varje scenario det ska vara kul o spela

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade om det och så har jag sett att det är en bra server och så har jag sett personer spela på den på twitch så det skulle vara kul o testa på servern

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Nekad efter muntlig intervju
Din tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka