Accepterad Adamskii14 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adamskii14

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2001

Vad heter du på discord? Adamskii#3017

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 911h i skrivande stund

Hur aktiv kommer du att vara? Ett par timmar varje kväll!

Vad heter du? Adam Ericson.

Hur gammal är du? 51år.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, det är jag. Tränar simning regelbundet.

Varför vill du bli polis? Jag är polis för att jag gillar att hjälpa människor. Att kunna ha ett arbete där jag känner att jag gör nytta. Att kunna visa vägen för de som mår allra värst. Självklart också för att ställa till rätta.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket tycker jag är att vara en förebild utåt. Polisen ska alltid vara den man kan lita på, prata med och känna sig trygg med. Detta görs genom mycket fotpatrulleringar och ett mycket socialt besittande, gå runt och prata med allmänheten, skapa relationer. Vilket är mycket viktigt. Att visa att det går att ändra sin livsstil, från det kriminella till det civila.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har en stor erfarenhet och mycket kunnig inom polisyrket. Arbetat inom myndigheten sedan 22år tillbaka, svårt att skriva vad jag vet. Bättre att jag får frågor i så fall.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är utbildad sjuksköterska med akutsjukvårdserfarenhet samt ambulans-erfarenhet. Innan arbetet inom vården arbetade jag inom rättspsyk. Är utbildad inom det psykiska därmed.
Efter studerande till polis finns min arbetsplatslista nedan utdelade på mina händelserika 22år i tjänst.

- IGV-polis 1999-02-05 till 2006-06-05 Umeå
- Yttre befäl 2006-06-05 till 2009-11-01 Kiruna
- Jour-Förhandlare 2007-01-12 till 2010-01-31 Polisområde Norr
- Polisområdeschef 2009-11-01 till 2017-03-31 Polisområde Kiruna
- Regionpolischef 2017-03-31 till 2021-08-01 Polisområde Norr

Hur är du som person? Jag som person är mycket lugn och sansad. Jag pratar hellre än att ta ut våld, vilket jag gillar. Jag är utbildad förhandlare så att prata och komma överens om en lösning ligger mig lent i handen. Jag är mycket erfaren och allmänt kunnig över polisyrket.

Är det något vi bör veta om dig? Det tror jag inte, har ni frågor är ni mycket välkommen att fråga mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka