Nekad Adamskii14 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adamskii14

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Adamskii

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adamskii#3017

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Ericson, 50år gammal. Uppvuxen i en stabil familj med många vänner och ett innehar ett högt socialt besittande. Adam Ericson har arbetat inom sjukvård som SSK och därefter studerat på polishögskolan för att därefter bli polis. Ericson har varit polis i cirkus 20 år där varit i den högre graden av kedjan inom polisen. Adam Ericson är en mycket lugn och sansad person men som ändå har en hel del tankar och åsikter som påverkar honom. Han vill att alla ska må bra, han vill hjälpa alla. Det är Adams största intresse. Utöver att hjälpa människor så gillar Adam snöskoterkörning och fiske.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Med ärligheten i skrivandet så är det för att en del bekanta spelar på denna server. Jag vill bli medlem för att bidra med ett högt seriöst och socialt arbete med mina snart 1000h polis-timmar på svensk FiveM.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket på grund av de höga spelarbasen. Jag ser positivt på en högre spelarbas, desto fler spelare desto roligare enligt mig. Så känner jag. Sedan är det som jag sa, för jag har bekanta som spelar här.

Hur hittade du Unive? Mina bekanta rekommenderade server, genom dem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att bidra med ett seriöst och socialt RP som alla tycker är roligt. Alla ska tycka scenarion är roliga, annars kommer det inte leva vidare tror jag. Sammanfattningsvis så vill jag att alla ska ha det roligt och inspirerande att fortsätta rollspela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt ovan så är mitt mål på Unive att alla ska ha det roligt som är inkluderade i mitt rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja och nej. Jag är deltagare i Sveadalens Roleplay men tagit en paus från denna.

Senast ändrad:
Tillbaka