Nekad Adamskii | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adamskii

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/adamskii08/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam N

Vad är ditt discord namn? Adamskii#5485

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Adam Nurmelsson och denna karaktär ska vara en karaktär som är väldigt generös och snäll av sig och vet hur man ska veta rätt svar på. Hans känslor ska vara att han är rädd för gäng för min karaktär ska vara väldigt snäll. Han ska vara ca 20 år gammal och vara lugn av sig. Hans intressen på fritiden är att spela fotboll, men annars gillar han att ratta feta bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att ta rp lite mer seriöst, hittar inga andra servers då jag tyckte att jag skulle satsa på unive för dem har trevliga karaktärer m.m. Helt säker på att jag kommer sköta mig bra här på Unive, vill dessutom ha lite mer "jobb" att välja på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Unive känns som en trevlig server med trevliga personer, unive har dessutom utvecklats sjuuukt mycket på det senaste, jag spelade också på Multistaden, då tycker jag att Unive har utvecklats snabbare och bättre. Unive har också bra rp:are, även mycket spelareö.

Hur hittade du Unive? Min brorsa, som spelar på Unive och många streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill känna att jag ska bara ha mest kul o kunna känna verkligheten i rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? 1. Bli Rik - 2. Ha feta/snygga bilar 3. Samt spela så de känns som verklighet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu, har kört på unive mesta dels nu så tror detta blir min så kallade "Main Server"
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top