Accepterad Adamski123 | Ban Överklagan {Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adamski123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361464220/

Ditt Hex-ID: 110000117e9cd9c

Vad är din discord tagg? tjuuuu#4766

Vem var det som bannade dig? Deggesnus

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-10 172418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för jag gjorde fail rp när jag tog en killes bil vilket gör att det är tråkigt för han som ägde bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad så hade jag trimmat min moped och sedan skjutsade jag en kille till ett garage för jag skulle ta ut en bil för att den är lite snabbare och sen när jag hade lämnat han för han skulle hämta en extra nyckel så körde jag iväg och därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för att jag sa att jag skulle ge en kille en butik för en Lamborgini, vet inte riktigt vilken. Därefter gav han mig bilen och jag åkte iväg från platsen utan att ge han butiken. Han fick hjälp av en annan kille som jagade mig men sedan körde dom av vägen och jag klarade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad någon annan gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra som jag sa alltså att ge han en butik. Och sen åkt iväg så hade vi båda två vart glada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag aldrig mer kommer att ta någons bil och om jag blir unbannad kommer jag självklart att ge tillbaks bilen. För jag kommer ihåg vem det var.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka