Nekad Adamsäpplet | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adamsäpplet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Adamsäpplet

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2008

Berätta om din karaktär.
Urban Nilsson, en förebild för förändring och överlevnad, är en mångfacetterad individ vars historia har format honom till den person han är idag. Född 1998, har Urban kämpat genom tuffa tider och fallit offer för problem och kriminalitet. Trots detta har han modigt beslutat att lämna sitt förflutna bakom sig och sökt en ny start i stadens pulserande miljö.

Urbans passion för gatukonst är en central del av hans personlighet. Genom graffiti och kreativa uttryck utmanar han inte bara stadens estetik utan symboliserar också förändring och återuppbyggnad. Varje konstverk blir en berättelse om överlevnad och hopp, och på så sätt kommunicerar Urban sitt budskap till samhället.

Parkour och freerunning har blivit en fysisk och filosofisk utmaning för Urban. Dessa discipliner representerar inte bara hans förmåga att navigera genom livets hinder utan också hans ständiga strävan efter personlig tillväxt. För Urban är varje fysisk rörelse en metafor för att övervinna de svårigheter han ställts inför.

Som lokal radiopersonlighet delar Urban sina egna erfarenheter och intervjuar människor som har övervunnit liknande svårigheter. Genom musik och samtal skapar han en plattform för positivitet och inspiration, vilket gör honom till en röst för förändring och hopp i staden.

Trädgårdsodling och hållbarhetsprojekt är ytterligare aspekter av Urbans livsstil. Genom att omvandla försummade områden till gröna oaser strävar han inte bara efter personlig växt utan även efter att skapa en miljövänlig stad och gemenskap.

Urbans mentorskap för ungdomar är ett sätt för honom att ge tillbaka till samhället. Genom att dela med sig av sina egna erfarenheter och erbjuda stöd blir han en viktig figur för unga människor som kämpar med liknande utmaningar.

I staden ser Urban inte bara möjligheten till förändring utan även möjligheten att omvandla sin egen historia till en inspirerande berättelse. Han vägrar att vara ett offer för omständigheterna och använder istället sina erfarenheter som bränsle för att skapa en meningsfull och positiv framtid. Urban Nilsson är mer än bara en individ; han är en symbol för överlevnad, förnyelse och hopp i stadens hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ed min karaktärs bakgrund och utveckling kan jag bidra med komplexitet och intressanta dynamiker till rollspelsituationer. Jag är engagerad och vill utforska olika aspekter av mitt karaktärsutveckling inom serverns ramverk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag som spelare är öppen för att låta min karaktär uppleva förluster eller misslyckanden om det gynnar den övergripande berättelsen och skapar en mer realistisk och spännande spelupplevelse för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Exempel på några av dem kan inkludera respektfullt och icke-störande beteende, undvikande av metagaming (användning av information utanför karaktärens kunskap) och följsamhet till serverns specifika rollspelsriktlinjer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite smått. Men det ska inte vara något problem, det flyter på och jag kommer att göra mitt bästa för allas upplevelse ska vara på top

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Såvitt jag kan bedöma, tror jag inte att det finns något ytterligare som är särskilt relevant när det gäller att spela på servern.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka