adampdp
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Användarnamn: adampdp
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371491715
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? adampdp#0694
Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2020
Berätta om din karaktär. jadu,
adam erikssom, en riktig grabb som lever lyc livet, tänker med sunt förnuft medm axa antalet procent i livet, han är arbetslös men får sig lät att skaffa jobb, en skälvständg grabb som allmänt har väldigt många polare i livet, vad ska man säga, EN RIKTIG grabb helt enkelt
Varför ska just du bli whitelistad? jodu,
för jag har 2400+ timmar inom rp
*mogen
*kan bete mig
*går inte ooc utan hållerm ig till scenriot är över
*är en jävlig shysst grabb
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jodu, för tycker de är en allmänt bra server, är just nu whitelistad på strandsatt med vill även ha en annan fin server o kö på
Hur många timmar har du på FiveM? 2400+
Hur hittade du Multistaden? genom en vän som tyckte ja borde ansöka.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? strandsatt rp 20+... spelar på den på mest kvällarna.
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198371491715
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? adampdp#0694
Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2020
Berätta om din karaktär. jadu,
adam erikssom, en riktig grabb som lever lyc livet, tänker med sunt förnuft medm axa antalet procent i livet, han är arbetslös men får sig lät att skaffa jobb, en skälvständg grabb som allmänt har väldigt många polare i livet, vad ska man säga, EN RIKTIG grabb helt enkelt
Varför ska just du bli whitelistad? jodu,
för jag har 2400+ timmar inom rp
*mogen
*kan bete mig
*går inte ooc utan hållerm ig till scenriot är över
*är en jävlig shysst grabb
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jodu, för tycker de är en allmänt bra server, är just nu whitelistad på strandsatt med vill även ha en annan fin server o kö på
Hur många timmar har du på FiveM? 2400+
Hur hittade du Multistaden? genom en vän som tyckte ja borde ansöka.
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? strandsatt rp 20+... spelar på den på mest kvällarna.