Accepterad adampdp | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adampdp

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: adampdp

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198371491715

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abbzennnn

Vad är din discord tagg? adampdp#0694

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Prata ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu, var på vianor då dom hade slammat mig på 2 miljoner då jag sedan skulle få tbx pengarna, dom sa att dom inte betala tbx så sa jag ”jag ska gå o be till gudar” fick sedan permanent ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var på vianor. Dom hade givit mig en faktura på 2 miljoner när jag skulle få på 200k. Jag började fråga om pengar tbx men fick inget, sa då att jag ska be till gudar och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag kan förstå att den kan ha varit en bann i detta läge, en staff som jag pratade med sa att det var halvt ooc ingame vilket jag både tycker de var rätt ban och inte men har lärt mig av mitt misstag och kommer INTE hända igen då jag nu vet vad som gäller till framtiden. Kommer somsakt inte hända igen då jag vet vad som nu är rätt eller fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen bann tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske hoppat in i support istället för att säga ”gå och be till gudar” kanske var lite dumt men men.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Somsakt inte prata på det sättet med be till gudar osv.. det är väll de jag kunde gjort annorlunda, men svar ja, det har jag absolut och ska inte göras om. Kunde istället hoppa in i härliga support kanalen och gjort rätt. (Gör om gör rätt :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka