Nekad AdamPalme | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamPalme

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zavve

Vad är ditt namn i verkligheten? Elvis

Vad är ditt discord namn? zavve#0517

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Palme och är 23 år. han växte upp med en rik familj strax utanför Stockholm innan vid 16 års ålder då hans far dog i en bilolycka, sedan dess har hans mor varit deprimerad och han har fått försörja familjen. Han är villig att gå hur lång som helst för att skydda sina nära och kära. Han hänger med en del människor som försörjer sig av kriminalitet och där han är med ibland. Han är bil och intresserad och har stulit flera bilar. han är emotionellt kall mot folk han inte känner och han svårt att lita på folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hitta en seriöst RP där man kan köra med olika folk och träffa nya människor. jag vill hitta en server som de finns mycket folk som är aktiva och har strikta regler där folk fullföljer sin karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så jag kan spela med olika vänner som redan spelar på denna servern

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och förbättra mitt RP. bidrag till en bra miljö där folk följer sina karaktärer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka