Accepterad AdamoWich | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AdamoWich

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: AdamoWich

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198420229713/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam S#1537

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Lohan
Monroe
Min karaktär på denna servern skulle vara en person vid namn Lohan Monroe, han är 40 år gammal och är från Rumänien.
Sedan han har varit 8 år visste han att han ville flytta till Sverige, han hade en känsla av att han skulle ha en bra framtid i Sverige.
Samt också för att hans bästa vän flyttade till Sverige när han var 7 år, han har haft riktigt bra kontakt med hans vän och har lovat han att göra sitt bästa för att komma till Sverige så att de kan återförenas.
Så när han var 8 år bestämde säg Lohan att han skulle börja spara pengar och redan vid 8 års ålder så att han kunde flytta till Sverige, han hade bestämts sig att han skulle försöka flytta till Sverige när han var 18 år!
Åren gick och när han var 15 år så fick han sitt första jobb, ett sommarjobb! Han slet och slet för pengarna och fick ihop en liten slant.
När han väl var 18 år så hade han tjänat ihop tillräckligt med pengar för att kunna flytta till Sverige!
Men han tvekade, om han skulle åka så skulle han vara tvungen att lämna sina syskon.
Men han flyttade till Sverige ändå, han hade slitit för att tjäna ihop pengarna och han hade haft känslan att han skulle flytta till Sverige sedan han var 8 år! Men han hade ett problem det var att pengarna precis räckte för att åka till Sverige, och att han skulle få börja om från noll i Sverige.
Det var en lång resa till Sverige, men han kom på ännu ett problem det var att han måste söka asyl i Sverige, tänk om han blir utskickad från Sverige, men som tur var så fick han stanna i Sverige, nu har han bott i Sverige i 20 år och kan svenska relativt bra, men han är arbetslös och har inget hem ännu!
Det jag vill uppnå med min karaktär är att han vill skaffa jobb och bostad i Sverige!
Så nu har han skicka ut ett CV och hoppas få jobb inom kort så att han kan köpa sig ett hem!
Han är väldigt intresserad av bilar, så han skulle jättegärna vilja jobba som mekaniker.
Men Lohan är en hjälpsam person som också är hjälpsam.
Så han vill också jättegärna bli sjukvårdare så att han kan rädda folks liv!
Lohan ska snart försöka uppnå sin "mini-dröm" det är att skaffa körkort, så nu ska han gå intensivkursen!
Lohan hoppas på jobb så snabbt som möjligt inom kort!
Så det är främst att skaffa en bra framtid i Sverige, skaffa körkort, bostad och jobb och att försöka hålla sig undan kriminaliteten och droger!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har över 600 timmar på FiveM och brukar köra på svenska RP servrar.
Jag har spelat på väldigt många RP servrar, och jag kan "grundreglerna som t.ex RDM, VDM, Metagaming,Powergaming,FearRP, NLR, och att man inte får gå OOC Ingame, samt att man inte får döda en sjukvårdare osv.
Men reglerna skiljer sig åt från varje server har jag märkt, men "grundreglerna" brukar vara den samma.
Jag har jobbat inom några Whitelistade jobb sedan tidigare på andra servrar, jag har jobbat som mekaniker chef, polis samt sjukvårdare. Inte så jättemånga jobb men några. Men framförallt så vill jag bidra med positivitet och glädje på servern, där mitt mål är att ha så roligt tillsammans med de andra när jag spelar!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna servern verkar vara en riktig mogen RP server och eftersom att framförallt spelarna på servern som är Whitelistade på servern RP:ar väldigt bra. Så tror jag att det kommer vara bra RP på servern! På t. ex de andra serverna som jag spelat på så ser jag mycket regelbrott osv men när den väl är Whitelistad så lär servern vara riktigt bra!

Hur många timmar har du på FiveM? 687 timmar

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar tipsade mig om denna server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ibland, (Swedish Knight RP)

Tillbaka