Nekad adammty | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adammty

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244064952/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Sjöstedt Ek

Vad är ditt discord namn? adammty#6763

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Bengtsson och är 22 år gammal Göran har haft det ganska tuft i livet som tex han blev mobbad i skolan för att Han var inte så lång och det var inte slut där när han kom hem efter skolan så blev han slagen av sina föräldrar. Nu för tiden så bor Göran på ett hotell rum i multistaden och trivs väldigt mycket där. det ända han saknar är ett jobb som han kan sysselsätta sig på dagarna med och käna in lite pengar på.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill göra Rp bättre och roligare och jag kan skapa bra och roliga scenario.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill jobba och få bättre RP.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom kompisar och tyckte att den var väldigt bra server och RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra scenarion och få bra vänner/lära sig att få vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på north caralina RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka