Nekad Adammada | Ansökan till Servervakt [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adetorn

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Adde torn#8950

Ange ditt födelsedatum 28 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 till 21:00 på vardagar och 14:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 janari 2022 blev jag medläm

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/963482857278439465/963482857278439468/1009112579429371915 om man ej ser så är det 6 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som inte aktivt försöker öka rp nivån men om servervakten får chansen är de servervaktens uppgift. Detta kan vara genom att dva trasiga bilar som står mitt i väggen eller banna folk som begår regelbrott en servervakts största jobb är att hela tiden ta hand om servern lite grann hela tiden.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som servervakt för att jag kommer sköta mitt jobb . Jag skulle inte säga att jag är erfaren, men har vänner som antigen har varit eller är helpers de vad även som gjorde mig intresserad av att bli sv och vad som är mitt mål . Hur som helst har de berättat lite om kommands för mig och även hur man ska reagera i olika senarion

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en sv som inte abusar är tydlig med bans och kicks har hög rp-nivå och ska vara förebild för icke sv och ickemedlemmar samt medlemar

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption inom rollen servervakt kan vara att man är med i ett scenario och använder sina perms för att vinna scenariot. Som tex /revive efter man blivit nedskjuten. Korruption kan också vara att man lallar med sin kompis och dödar den, sen ressar den direkt efter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka