Accepterad Adammada | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adetorn

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Adde torn#8950

Ange ditt födelsedatum 28 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Möjligheterna att kunna hjälpa till på unive och göra det till en bättre plats. Jag vill kunna vara med och hjälpa till på servern och hjälpas åt med andra. Jag vill kunna hjälp till att utveckla servern. Det är även väldigt roligt har jag hört. Jag gillar verkligen att hjälpa till och jag har alltid haft mål att bli helper. Men MA är också ett stort mål för mig som jag verkligen vill bli.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är lojal, aktiv, engagerad och jag kommer göra mitt yttersta för att göra så gott från mig och utveckla unive. Jag kommer visa stort engagemang och visa att jag verkligen vill ta del av MA och jag kommer göra allti för att visa mitt bästa.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid visa folk med respekt, man ska alltid vara snäll och man ska aldrig vara partisk på något sätt. Man ska även visa sig engagerad och visa bra föredöme.

Det handlar även att bemöta alla med rätt bemötande som anspassar situationen på rätt sätt. Jag kommer alltid att visa folk respekt och alltid vara engagerad och seriös.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att folk ska få se hur värdet att vara medlem på unive är. Jag vill visa möjligheterna att vara medlem och alla möjligheter man får. Men även hur man kan utveckla rpn och ta del av servern på en annan nivå. Alla ska även känna sig välkomnande.

Men även de enormt stora möjligheterna som sagt som man får. Man kan ta del av rpn på ett helt annat sätt och det kommer jag givetvis försöka visa.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt, utvecklad och kreativ RP, engagemang och givetvis att man kan reglerna.

Man ska ha en kreativ RP och en bra röst som anpassas utöver ens karaktärs drag och hur den spelas.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort ansvar att rätt personer blir intagna. Men även att alla kan känns sig trygga och välkomnade. Men om de behöver hjälp osv ska jag hjälpa dem.

Jag vill visa mig som en person som man kan prata med och fråga om det krävs. Men även en person som visar engagemang och lojalitet.

Hur ser din aktivitetet ut? 5h om dagen på vardagar och mer på helger

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka