Vidare till intervju Adamm6455 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adamm6455

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adamm.6455

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Larsson, 45 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energisk, karismatisk och lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik föddes i en liten stad där bilar alltid var en central del av vardagen. Redan som barn visade han en otrolig fascination för allt som rörde sig på hjul. När han var 16 år gammal deltog han i sin första amatörtävling, och det blev snabbt klart att han hade en naturlig talang för racing. Under de kommande åren klättrade han i rankerna och blev en välkänd figur i racingkretsar. Efter en framgångsrik karriär inom racing, där han ägt och kört otaliga bilar från klassiska muskelbilar till moderna sportbilar, bestämde sig Erik för att byta bana. Han ville dela sin kärlek för bilar och körupplevelsen med andra, vilket ledde honom till jobbet som taxichaufför.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är bra social rp samt första få jobb inom bilhandlarn eller taxibolaget vilket gör att jag gör dom jobben aktiva samt kommer jag bidra med roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska spela för att båda ska ha roligt och inte för makt o pengar samt att du kanske låter den andra parten vinna i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= När du slår/skjuter någon utan ett bakom liggande scenario. Sen VDM= som då betyder att du inte ska använda ett fordon som vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spenderar väldigt mycket tid framför datorn och när jag blir godkänd så kommer detta bli min högsta prio

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: utveckla dina framtidsplaner

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Erik ser ljust på framtiden och har flera mål som han vill uppnå. Han vill fortsätta utvecklas som taxichaufför och ge sina kunder en trygg, bekväm och minnesvärd resa. Samtidigt hoppas han kunna hålla sitt stora bil intresse vid liv genom att delta i bil träffar, veteranbilsutställningar och olika motor evenemang.

På längre sikt drömmer Erik om att starta ett eget företag inom transport eller fordons branschen, där han kan kombinera sin långa erfarenhet av bilar med sitt intresse för service och kundkontakt. Han vill också inspirera yngre bil entusiaster genom att dela med sig av sina erfarenheter från racing världen och visa att passion, målmedvetenhet och hårt arbete kan leda till nya möjligheter. För Erik handlar framtiden om att fortsätta göra det han älskar – att arbeta med bilar och möta människor samtidigt som han ständigt utvecklas både professionellt och personligt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka