Nekad adamLundin1 | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamLundin1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zopaxx/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? =Adam=#3879

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2000

Berätta om din karaktär. Karim Mitovic en man född 1987, som liten unge så var Karims uppväxt väldigt jobbig, jag ska berätta för er!

Min barndom var till en början väldigt bra, asså, levde svenssonlivet, villa, hund, volvo, you name it, livet var bra. Sedan hände det som man inte tror kommer hända, men det hände. Min kära mor försvann helt plötsligt, ingen i familjen visste vart hon försvann och ingen i familjen visste vart hon försvann eller vad hon gjorde, detta ledde till dålig stämning i familjen såklart.
Dels för att hon försvann, sedan att hon var den som drog in cashen till oss, det vill säga att vi knappt hade någon inkomst nu, då min far var sjukskriven, under denna tiden så levde vi på bidrag och lån...

Det här gjorde så min kära far blev rätt duktigt deprimerad, och började dricka en väldigt mycket alkohol, som han sedan blev beroende utav, antar att han inte trodde att Jag och min bror skulle märka det, men det gjorde vi.

senare detta året så märke jag och min bror att han blev lustig, inget vi tänkte på då, men nu i mina äldre dagar så vet jag ju att han började med droger, och blev beroende av även detta, jag trodde det var bara en cigarett, vilket det inte var, men vad visste jag när jag var 7-8 år? jag visste inget,

Senare när karim blev äldre och kom in i puberteten så ville man som alla andra leka cool, detta leder till att jag hamnade i fel umgänge och började med exakt samma saker som min far, under denna tiden så var karims familj i samma sits som dom var för 7 år sedan, levde på bidrag och lån, pappa köpte knark och alkohol för pengarna, dom hade knappt råd med käk.
Det ledde till att jag på något sätt kände att jag hade allt ansvar för familjen, det var han som fixade så att familjen hade mat på bordet, och dom hade ju inga cash då Jagvar ju antingen tvungen att tigga pengar eller baxa från små butiker, då jag visste att dom inte hade kameror. Att börja sno grejer gav Jag ett sorts adrenalin som han verkligen älskade, som alla andra människor, vi älskar adrenalin, sen kanske jag hade fel sorts, men men så gick de, jag blev mer och mer "kriminell" och började baxa större och mer värdefulla grejer med sina kompisar.

Jag och mina kompisar började samarbeta med några kriminella, deras jobb blev här att sno massa hoodies från en lastbil, Jag och mina polare tackade ja, varför inte liksom, skulle få cash. Lastbilen backade mot avlastningsplattformen och började lasta av alla dess kartongerna med hoodies, Jag och mina polare sprang fram med var sin kniv och hotade denna schenker föraren att sätta sig i lastbilen, karim började lasta på sig hoodies, helt plötsligt så kommer polisen runt hörnet och Karim och hans kompisar började att kirra, Jag kom undan men inte hans polare, fick inte heller med sig en ända hoodie

nu var ju Karim tvungen att berätta detta för den kriminella "bossen", han blev verkligen inte glad, av anledningen att vi misslyckades så blev Karim skyldig han 200 000kr, dom hade inga pengar hemma av anledningar så Karim var tvungen att lösa de på något annat sätt, annars skulle han DÖ!

nu när Karim är 32 Bast så försöker han hålla sig på den goda sidan, man han älskar fortfarande detta ruset som han fick förut, men han försöker hålla sig tillbaka.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har Rpat mycket och är väldigt engagerad och ambitiös i mitt rollspelande

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det verkar vara en grym server med grymma karaktärer

Hur hittade du Multistaden? letade runt efter en bra server och hittade denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ända målet jag har för mitt rollspelande är att utveckla min karaktär ännu mera

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka