Accepterad AdamLundh | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamLundh

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? AdamLundh13#6732

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter sampe boklund och är 20 år gammal. Han växte upp tillsammans med sin pappa och mamma men även sin store bror. Han var en glad person och gillade alla. Men ungefär när han var 15 år. Då dog han pappa då han bodde kvar med bara sin bror och sin mamma. Dom hade det tufft med ekonomin då sampe flyttade. Nu bor han i staden unive och glillar att köra bilar och crusa runder med sina kompisar. Hans mål nu är att bli bilmekaniker och jobba med bilar. Då han även vill bli medborgare i en nya staden har har flyttat in i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag vill kunna utveckla min rp till en ny nivå så jag kan skaffa riktiga jobb som typ mekaniker, polis och Bil säljare jag är en väldigt positiv person då jag kan va mycket aktiv jag kommer alltid ha min rp nivå uppe till 100%.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Göra så bra rp som möjligt och att ha kul och få en bra upplevelse. Jag måste acceptera att andra kan vinn typ om man är i skottlossning om, jag dö r först kan jag inte bli arg

Hur hittade du Unive? jag har rpatt på vågen och nu vill jag testa något nytt då jag hittade Unive

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka