Inaktuell adamlj006 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamlj006

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: LJ#8362

Ditt Hex-ID. 110000147078881

Ange ditt födelsedatum 27 November 2005

Varför ska just du bli staff? Tja, det som får mig att ansöka här på Unive är för att jag vill minska regelbrott och hjälpa folk som verkligen vill få ut sin RP till max ska få det och inte att lallare ska förstöra för dom. Har varit staff 1 gång innan så har inte max erfarenget men det lär man sig nog med tiden. Är väldigt inne på unives Community just nu och har varit det ett bra tag och skulle tycka det var väldigt kul och få vara med och hjälpa till för att det ska funka på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Själv tycker jag att det är väldigt mycket lall och har märkt det för att jag är ofta där det är mycket folk som ja tycker måste bättra sig på RP. Sen är mycket METAGAMING och sen är det mycket POWERGAMING som inte alla tänker på så att jag skulle kunna göra nått åt om jag var Staff och mycket annat. Finns också mycket som funkar bra men det är väldigt blandat det är inte bara icke medlemmar som inte sköter sig utan krim spelare och poliser också så det är nått som behövs hållas koll på så det blir skärpning och att alla ska RPa och inte lalla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det är bara hålla koll på spelare och specca så vi kan kolla så dom inte gör nått utan att vi måste hålla koll på alla spelare och om vi ser nått så ska man banna dom i stället för att låta dom va så att dom lär sig av sina misstag. Och Vi som staffs måste också samarbeta för att lösa allt tillsammans.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är vilktigt att agera professinellt för att vi ska vara på ett ungefär förebilder om jag utrycker mig själv rätt. För dom som spelar på servern. Vi måste också vara trevliga och hjälpsamma för att kunna konversera med dom spelare som behöver hjälp för om man hat attityd så kommer dom ha det tillbaks och kommer ge sämre utryck på servern. Och för att dom ska kunna få hjälp så fort som möjligt och gå vidare till som RP.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? beror på just nu när det är sommar lov så kommer ja kunna vara på servern från 12:00-05:00 och sen när skolan börjar så kan jag vara på från 16:00-01:00 man om ja ska bort så skriver jag på inaktivitets kanalen

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2-3 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja lite granna har varit Staff 1 gång innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill nog hälst på servern å hålla koll på hur det går där vill nog inte sitta support eller donation

Ändra så din discord matchar med den du har nu så de inte blir så att man behöver neka för detta :)

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka