Nekad adamlj006 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamlj006

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? LJ#8362

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-06 typ olika på grund vad jag gör eller om jag ska någon stanns

Hur länge har du varit medlem på Unive? har nog varit det mer än ett år nu

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) vet inte riktig kanske 4-5

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som är precis som alla andra men har perms. Den försöker driva servern frammot genom att ge banns man tar lärdom av. Den försöker skydda servern mot alla regelbrott och lalleri. Det är även en person som brinner för unives rp. Det är även en person som aldrig är korrupt utan hänvisar servern genom att ge banns till allihopa utan inte bara folk man inte känner. En person som rpar som vanligt och letar ej efter problem.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite över ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare, om de är nya spelare på unive så är det kanske inte alltid bäst beslut att banna personen om den gör fel, Då kan du tex istället kicka dem och skriva ner vad personen har gjort för fel så att den lär sig. och introducera dem till reglerna på forumet. Så jag tror att jag kan bedöma situationen ganska bra. Jag vet vad som måste göras och hur jag kan hjälpa servern och spelaren. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? För mig är en förebild någon som kan alla regler och följer dem i alla situationer, någon som vill förbättra allas rp genom att lära dem IG eller OOC som en sista utväg. Någon som visar bra Rp och intressant Rp och bara kommer att förbättra sig kan man såklart göra misstag men så länge det inte händer igen. Någon som inte missbrukar sin roll. Du måste också behandla alla rättvist och lika. Du ska även alltid vara trevlig och alltid vara opartisk när det kommer till bans.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att vara korruption eller abusa sina perms innebär att man använder sina perms för att få en fördel i sin rp som att tillexempel att man revivar sig själv efter man har dött i ett scenario eller att man bannar en person för att komma bort från ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka