Accepterad adamjohansson78 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamjohansson78

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? adam4565

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonas wiklund han är 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? posetiv/blyg/snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jonas han har bot i sverige hella sit liv när han gick i skolan så blev han mobbad för han va litte störe en andra så han blev retad jonas har hafte en dröm om att åka till italien men har lån så han kan inte men om han blir rik nån gång så kommer han åka till italien när jonas va 15år så dog hans mamma i en tragisk olycka så efter hans mamma dog så börja jonas med droger och de blev bara väre för jonas börja sälja men efter ett tag så ville han sluta med droger och sälja för han vill bli laglig så han rymde stan och flytade till unive så han sluta med droger och börja jobba laglit jonas vill joba på billförsäljare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med senario och kan jag bidra med bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte bara spela för vinna man kan också förlora något scenanarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de va när jag inte va så intreserad av rp men jag har blivit mycket mer intriserad av rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM rdm ine bär att man dödar nån uttan anlednig eller slår nån utananlednig/ VDM vdm är att man skadar nån med ett fordon eller dödar nån med ett fordon/COPBAITING copbaiting är att man försöker få polisens uppmärksanhet/ SUNTFÖRNUFT suntförnuft är att man ska alltid tänka riktigt/ METAGAMING metagaming är att man tar saker från typ discord eller nåt som är inte i från spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker väldigt mycket om rp så jag kan sitta och spela flera timmar pär dag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka