Accepterad adamjohansson78 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamjohansson78

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078490049/

Ditt Hex-ID: 110000142a6bfc1

Vad är din discord tagg? adam4565

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-16 000820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag hade kört in i en annan bil med en polisbil i väldigt hög fart. Därav kanske de trodde att jag var en klassisk lallare. Så jag tror att det är därför de valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu minns jag inte hela händelsen då det var ett väldigt bra tag sedan men jag vet att jag hade stulit en polisbil och därefter hade jag kört i en hög hastighet rakt in i en annan personbil och därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av dem var GTA Driving. Och sedan är en till möjligtvis VDM. Jag är inte helt säker då jag har ett uselt minne men dem två tror jag att det är och sedan har jag haft två bans tidigare som jag inte har något minne av vad jag hade gjort tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte sno polisbilen och köra in i personbilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a det har jag, jag har lärt mig att inte hålla på och lalla runt och att jag ska följa de regler som finns för att inte förstöra för andra som rollspelar. Det här var några månader sedan då jag inte var över huvud taget intresserad av rp och visste knappt vad det var för något, men nu har jag spelat rp ett tag och det är något jag älskar att göra och jag ångrar det grovt att jag gjort dessa regler brott och inte betedde mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka