Accepterad adamftw1 | Whitelist ansökning[Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adamftw1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: adamftw1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/reaper--/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Hector#4228

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Lenny Olofsson och är 56 år gammal, Han har jobbat som polis i större del av hans liv. Han har vart i kåren sedan han var 26 år gammal, Han har dock jobbat i olika städer. Den största delen av Lennys karriär där han trivs som bäst är trafikpolis. Då han gillar att patrullera och samtala med olika individer.

Lennys är en väldigt lättsam och utritad person som gillar det sociala och har en väldigt go humor. Men kan även vara sträng när det väl gäller i heta situationer. Han ogillar stark dåliga och tråkiga attityder då kan hända att han ser bilen har en trasig lyckta och slänger till en bot på det. Lennys har en liten dos av narkolepsi så han kan slumra till lite här och där och bortförklarar det med att han är vaken.

Egenskaper som jag skulle förklara att Lennys har är att han är en väldigt omtänksam person som lyssnar och tar till kritik om det skulle uppstå nåt sånt. Skulle säga att han är en god kamrat till sina omgivning. Han är en otroligt rolig karaktär att RPa han är inte tramsig men lite knäpp och rolig, snackar oftast att det var bättre förr på hans tid men i lagom dos

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har kört RP sen jag vet inte hur långt tillbaka det började med GTA san andreas gick över till garrys mod sen till DAYZ. Arma 3 Nopixel. jag har nog RPat på alla spel jag har kört jag är lugn snubbe hetsar inte upp mig lutar mig tillbaka och bara njuter av tiden. Jag bidrar med hög RP nivå på alla servrar jag kör på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag hoppar runt lite och tittar och multistaden verkar het just nu. Och då vill jag titta vad den har att erbjuda. Får jag en chans att spela på denna server så lär ni inte bli besvikna!.

Hur många timmar har du på FiveM? 883

Hur hittade du Multistaden? Fivem tracker

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Grannkommunen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka