- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993926655
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? adamisagoodboy #2697
Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007
Berätta om din karaktär. bille öhman är en rik och chill person som har blivit bannad 3 gången en nu och den äe permanent
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det är roligt för då kan jag jobba på bättre jobb och det är säkert roligt att vara medlem på unive
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det lätt som en rolig server och det är den värkligen. Rp kvalleten är skit bra
Hur hittade du Unive? mon kompis tipsade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en rolig och chill person
Vad har du som mål att uppnå på Unive? streming som jag redan gör men nu är jag permanent bannad
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad är ditt discord namn? adamisagoodboy #2697
Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007
Berätta om din karaktär. bille öhman är en rik och chill person som har blivit bannad 3 gången en nu och den äe permanent
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det är roligt för då kan jag jobba på bättre jobb och det är säkert roligt att vara medlem på unive
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det lätt som en rolig server och det är den värkligen. Rp kvalleten är skit bra
Hur hittade du Unive? mon kompis tipsade mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en rolig och chill person
Vad har du som mål att uppnå på Unive? streming som jag redan gör men nu är jag permanent bannad
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Senast ändrad: