- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993926655
Ditt Hex-ID: 11000013d9c69ff
Vad är din discord tagg? adamisagoodboy #2697
Vem var det som bannade dig? phillp320
Hur lång tid var din ban? permament
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping/spozee
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag skulle gå till cosmo under en strem och att jag inte kommer göra så igen. jag lovar för jag måste kuna strema på unive
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till bryggan där cosmo han hade en strem på så då såg jag dom sen blev jag bannad. och kommer att tämka på det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev permanet bannad förut också men det var en felaktig ban. andra gången så gick jag och tog en ambolans sen blev jag bannad i 10 dagar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå till bryggan där cosmo stog
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte störa andra i stremer
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013d9c69ff
Vad är din discord tagg? adamisagoodboy #2697
Vem var det som bannade dig? phillp320
Hur lång tid var din ban? permament
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? streamsniping/spozee
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag skulle gå till cosmo under en strem och att jag inte kommer göra så igen. jag lovar för jag måste kuna strema på unive
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till bryggan där cosmo han hade en strem på så då såg jag dom sen blev jag bannad. och kommer att tämka på det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev permanet bannad förut också men det var en felaktig ban. andra gången så gick jag och tog en ambolans sen blev jag bannad i 10 dagar
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå till bryggan där cosmo stog
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte störa andra i stremer
Har du läst våra regler? Ja