Nekad Adambananneg | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adambananneg

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? adam1212_wos

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed abdallah och är född och uppvuxen år 1995 i barkaby i stockholm med sin mamma, Gezel 45 år, sin, pappa Abdull 53 och lillebror havzi 8 år som föddes när jag var 5 år i en liten lägenhet. Som liten hade Mohammed och hans familj det svårt med pengar och yrken då dom flytt från krig i Afghanistan år 1992, Pappa Abdull hade en livs i tunnelbana stationen medans mamma jobbade som städare på vårdcentral, Dom kunde inte språket alls bra och det var svårt till en början. Mohammed själv hade bra med vänner samt bra betyg i skolan och fick mycket beröm från sina lärare för sitt arbete. Mohammed började i gymnasiet och tog studenten utan problem men strax efter detta blev det skevt. Mamma Gezel dog i en buss olycka på väg till jobbet. Denna tid var svår för familjen och Mohammed, hans pappa och Havzi hans lillebror sörjde och var deppiga då dom saknat sin mamma ordentlig. Detta påverkade deras sociala stabilitet och allmän kontakt med folk vilket blev svårare med tiden, livsen gick i konkurs och pappan var arbetslös. Men efter att Mohammed tog examen förändras allt, han började se ljuset i livet och ändrade tanke sätt, han är positiv och har kommit tillbaks till banan och pluggar för att kunna få ett bra jobb och försörja familjen. Mohammed har alltid varit en positiv och hjälpsam person som ställer upp för sina vänner och familj när de behövt de som mest. Mohammed har ändå sedan liten haft lätt att lära sig i dagis och skola då han tycker om att lära sig nya saker. Just nu strävar Mohammed för att få ett bra jobb och kunna sätta sin framtids planer framför sig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett socialt rp som gynnar alla och jag ska sträva efter att kunna få roliga scenarion och bidra med att kunna bygga upp rpn med andra spelare så att vi alla utvecklar våran rp på bästa sätt. Jag ska göra rättvisa scenarion och sträva enormt mycket för att det ska vara kul för alla. Jag ska göra mitt absolute bästa för att i helhet kunna göra rpn bättre. Jag tänker komma med en seriös professionell attityd och inte hålla på lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra scenariot rättvist så att det blir kul för båda parterna oavsett vem som vinner eller förlorar. Det ska vara rättvis rp för alla som är involverade i scenariot och alla ska ha kul oavsett hur det slutar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått dom. Sunt och förnuft som betyder logiskt tänkande, att man ska rollspela på scenrion så som man hade reagerat i verkligheten. Metagaming är när jag till exempel vill hitta någon när jag är kriminell och använder tillexempel discord för att fråga folk vart jag kan hitta den personen eller om jag ska fråga vart den är. Info som karaktären inte kan veta på det sättet, RDM betyder Random Death Match och är när man dödar någon utan en bakomliggande scenario, VDM är samma sak fast att man använder sin bil eller motorcykel för att skada andra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Tog inte sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka