Ej Antagen Adam_king | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? fastighetsbryrorn

Vad heter du IRL? adam

Vad heter du på discord? Ketchup_senap

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att göra själva företaget ett aktiv och seriös företag, hur kommer du säkert fråga mig men jo för att göra ett företag aktiv är inste så svårt det första är att jag ska själv vara aktiv som chef och kunna alltid anställa och sälja hus eller lägenheter till folk varje dag och att göra såa att det är alltid aktiv är bara att anställa folk som vill lägga mycket tid på jobbet och vill göra företaget till ett stort företag, nu kommer säkert andra frågan hur kommer du göra så det blir seriöst jo det är också enkelt punkten jag vill komma till är att som chef ska du vara rollig inte lallig som folk tro lägga mycket tid på vad du gör och att du ska respektera dina antällda arbetare och kunderna. Och jag kommer följa de reglerna för att vara en bra chef. Men man kan också utveckla ett företag på ett annat sätt genom att göra företaget ett tryggt ställe där det finns en fin atmosvär där alla kan hänga med varandra och kunna känna sig trygg där hur gör man det kommer du fråga mig, jo det är också ganska enkelt genom att vara snäll mot kunderna eftersom om du är inte så snäll och kan ej vällkommna de då vill de inte komma nästa gång och kanske sprida att företaget välkommnar ej sina kunder och respekterar ejnkunderna ordentligt. Det jag vill komma till är att om jag vill bli en riktig bra chef på företaget måste jag göra allt som jag skrev för att bli den bästa och könaste chefen möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom jobbet från att jag har varit försälljare i andra server men samt också på unive där jag var erfaren på marja lisa där jag var snäll och kunde jobba ordentligt.

Hur ofta kommer du vara inne? runt 4 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut jag skulle ansökt mig till andra jobb och fortsätta vara medlem

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? negativt

Har du läst våra Regler? alla och kan allt

Nekad, du har tyvärr inte varit medlem på servern i tillräckligt länge för att kunna ansöka om en chefstjänst. Du behöver ha varit medlem i 30 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka