Nekad Adam_Andersson | Ban överklagan [Aspargus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam_Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023981732/

Ditt Hex-ID: 11000013f6704a4

Vad är din discord tagg? Black_Money#9277

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: emoteabuse ~Akam-p

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade en knapp så när nån skulle slå mig så la jag mig ner så dom inte träffa mig och sen jag kunde springa vidare sen gjorde jag det om och om igen när nån slog mig jätte overkligt men a.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med min polare och jobba på auto nu ganska sent då och det var typ inga som kom så han vart uttråkad så han börja slå mig då skaffa jag en sån här knapp där man ska lägga sig som en patient den satt jag på G så varje gång han skulle slå mig så ducka jag hans slag helt orealistiskt men jag tänkte inte på det då så jag fortsatte ducka några gånger och vi sprang runt där typ jag ducka och ställde mig upp typ och då såg en staff det och då vart jag bannad för emoteabuse helt rätt men jag visste inte att man inte fick göra så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig bann eftersom det var helt orealistiskt att kunna lägga sig ner så och jag borde tänkt efter om det men det är lättare att vara efterklok och så men det var ju också lite lalligt av mig coh kommer tänka på det jätte mycket om jag blir unbannad men jag visste inte häller vad emoteabuse var innan men nu vet man fast fortfarande orealistiskt är det ju.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare för sunt-förnuft typ för när jag var ny på servern så lalla typ jag men efter den bannen så ville jag sköta mig så jag skaffa medlemskap och gjorde massa roligare saker jag vart meko sen vart jag auto sen gick jag med i gäng sen bytte jag karaktär och blev polis sen blev jag advokat sen blev jag auto igen och sen vart jag bannad då mitt i allt när det gick som bäst och jag kunde blivit auto biträdande och allt och då kommer man på något lalligt/orealistiskt och blir bannad asså så jäkla tråkigt mitt på sommarlovet också sen när man tänker så är det bara en egens fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha gjord så emoteabuse så onödigt och orealistiskt bara sagt åt han att sluta eller säga till report det var ju också ganska sent så jag var ju trött och kanske bara skulle gått och lagt mig som jag sa men jag drog istället tillbaka till auto väntade lite sen så börja han slå jag försöker inte skylla ifrån mig men och då ducka jag så orealistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig använda en snabb knapp inte heller lalla igen jag ångrar mig jätte jätte mycket jag kommer försöka sikta emot att bli biträdande eller börja jobba på marja eller brittas och försöka bara göra det lättare för servern och inga fler banns kanske ansöka om servervakt eller support om det går för jag vill förändras och vill bara ha en god sommar och födelsedag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka