Nekad aDaM___ | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aDaM___

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? adanbre

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter adam kuzovski, Adam är ursprungligen från colombia men har flyttat mycket, Hans bakgrund är hård. Han växte upp utan föräldrar och levde gatulivet och klarade sig själv. Han är därav uppvuxen med våld, vapen och droger. Han har i den här staden satsat allt på att bli medlem i ett gäng som ska kunna regera, han är trött på att vara på botten. Han vill upp, han och hans vänner ska briljera på topp. Skiter det sig så kommer han lägga sitt fokus på sig själv, kunna försvara sig och försörja sig själv. Han har inga intressen, ingen nära familj, han har sina 2 vänner, jayden och andrej. Dem tre kom i en trio och går ut i en trio. Ingen kommer sära på dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en hög rp nivå, har rpat som alla typer av rollspel, framförallt polis och kriminell. Jag har närmare 2k timmar på spelet och är mogen. Jag har tidigare erfarenheter på denna server och har varit sv, därav kan jag era regler. Jag följer dem till punkt och pricka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta alla ha kul, spelar men endast för att vinna så är det ett typ av poor rp man gör det tråkigt för resterande som spelar. Detta är viktigt att tänka på för att få så roliga scenarion som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja hag har läst dem, vdm och rdm från kap4 ur reglerna är lätta att ge exempel på, Antingen använder du ditt bil som ett vapen för att döda någon (vdm) eller dödar någon med allt från händer till pistol utan anledning eller bakomliggande scenario. combatlog vet jag är viktig på just denna server och det är att man undviker ett scenario för att inte få konsekvenerna som sker ig. Kan vara att man lämnar när man blir tagen av polisen etc. en discordregel jag vet ni är seriösa med är att tagga staffs eller lalla med reaktioner på viktiga meddelanden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har varit krim här innan men har också 2k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit servervakt på servern och är väl medveten om alla regler och dess konsekvenser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka