Accepterad aDaM69 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aDaM69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 𝕒𝔻𝕒𝕄#0088

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam kazusko och är född 2000-01-25. Han har precis flyttat ner till staden. Då i den gamla staden hade han en jobbig uppväxt, han var först anställd på mnå skitjobb sen blev kriminell på heltid men hatade att va kriminell där så han valde att flytta hit så nu ser han fram emot att kunna få en nystart i en ny stad me nya möjligheter och kunna tjäna vita pengar för att sedan gå över till polis och kanske kriminell. han har stora intressen i både krim o polisyrken samt bilar. när han var liten tryckte han runt i farsans baxade w220 merca som 12 åring på gården. redan där va han topdriver, nu så ser han fram emot att kunna visa staden hur man rattar påriktigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rolig rp då jag har en rolig dialekt jag rpar med som ofta får mycket uppmärksamhet och det bidrar med mycket social rp. jag har även mycket erfarenhet inom rp och varit staff på tidigare servrar som gör att jag kan alla regler bra och vet hur man rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att alla ska ha kul och inte bara en sida som ska h aroligt med andra ord ska man spela rättvist utan "fusk" elelr regelbrot som gör att motparten får det svårare eller omöjligt att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Brhöver ja gens säga mer än att d e sveriges största server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka