Nekad aDaM69 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aDaM69

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/aDaM2k20/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? aDam#0088

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi-Karim Svensson och är 22 år gammal. Han kom till sverige för 2 år sedan och har lärt sig bra svenska. Innan han kom till sverige kom han från kriget i afghanistan. Han var afghanistans top shoota han var den bäste av dem bäste han slaktade alla som stog i hans väg. Han kom till sverige och vill fortsätta stå upp för sitt nya land så nu är han mycket intresserad av polisyrket men kan också tänka sig att hjälpa sina medborgare genom att jobba på mekonomen för att hjälpa folk att laga bilar. Han har även mycket erfarenhet inom vapen så han skulle kunna tänka sig att bli kriminell också men det är bara om pengarna krisar. Just nu är han ensam i unive och har inga vänner eller bekanta han försöker sitt bästa för att få både jobb och vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill alltid allas bästa och är en glad och omtänksam person som inte är här för att förstöra. Jag tycker unive är den bästa servern att spela på så mycket jag spelat hittils och blivit bra bemött varje gång jag träffat någon och sen är alla staff och support supertrevliga och hjälpande om man behöver så ja har verkligen hittat rätt server!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP och kommer även försöka skaffa ett jopp inom mekonomen elr polisen där jag kommer vara aktiv så poliser och meko faktiskt kan hjälpa nmån när den behöver

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är i ett scenario och gör det för att jag vill ha det motparten har. Som tex polis som vill ha motpartens gissla frisläppt och måste då gå med på vilkår som motparten ger för att få det dem vill ha

Hur hittade du Unive? Jag har sett mycket på yt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka