Dubbelpost Adam22_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
405
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Molla

Ditt discordnamn: Laserturken22_

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag hade passat bra som en staff inom staff-teamet eftersom jag vill hjälpa till med att ta emot /helps och support för att förenkla jobbet för oss alla i teamet. Jag bryr mig om serverns utveckling och är väldigt interesserad av att specca scenarion och kolla över så att folk gör som de ska i scenarion och att allmänt inte lallar. Och att hantera folk som bryter serverns regler som exempelvis powergaming, failrp mm. Jag har gjort lite misstag i servern som att få banns men snabbt lärt mig av mina misstag och mognat med tiden. Jag brinner för staffarbete för att jag fick lite av känslan genom att vara servervakt en kort period. Jag känner också lite personer i staffteamet som jag har pratat med som har gett mig känslan till att bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De som jag tycker som inte funkar i unive är att det finns för många spoofers, fuskare, fearrpare, metagaming, shoot on sight, powergaming, och massa folk som lallar runt och inte rpar bra. De som jag tycker också är dåligt är att det är brist på socialt rp inom den kriminella rpn och det skottas bara som inte är sista utväg.

Och att jag tycker att polisen gör bra jobb men de powergaimar genom att ressa varandra när de blir skottade av kriminella, och oftast så är de kriminella redan i ett underläge som försvårar för de att kunna ha roligt som poliserna har.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staffteamet kommer hålla koll på personer vi misstänker har spoofat in sig innan eller fuskare och ta åtgärder på problemspelare och de som gör regelbrott. Vi ska också specca och noclippa och hjälpa folk när de gör /help och att säga till folk att göra anmälan på de som begår regelbrott. Vi ska också ta åtgärder på de som lallar under scenarion så de kan tänka efter sina misstag och förhoppningsvis göra en lärdom av de, så de inte gör om det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? De är väldigt viktigt att man agerar på ett bra och seriöst sätt när man är staff så att inte folket som du hjälper inte tycker att man gör ett dåligt jobb och så att de kan få den hjälpen som de ska ha, endå om de är kaxiga, stressade och blir arga mot oss så ska vi fortfarande agera professionellt så att de får de hjälpen som de behöver och försöka lugna ner de på ett bra sätt. Så de är de viktigaste grejen inom staff arbetet för om vi går runt och lallar här och där så kommer de inte vara en seriös rp för staffsen. Och för mig så är att rpa seriöst och inte bryta regler en av de om inte den viktigaste grejen inom servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska dela upp det med att göra staffarbete 6-7 timmar varje dag ifrån måndag till torsdag (16:00-23:00) och rpa ca 1-2 timmar. Jag kommer göra lite mer staffarbete under fredagar/helger/lov.

Hur länge har du spelat på Unive? början av 2025 så ca 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej har bara varit servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
--rep han tror att philip inte kommer acceptera honom för adam22_ säger att philip e största rasisten!
det är ej ett sätt att snacka och lite barnsligt eftersom många invandrare blev accepterade igår så de betyder ba att du får acceptera att philip ksk inte vill ha mer staffs just nu!!! plus att han hade bytt sitt namn från dreeloww23 till adam22_ för han trodde philip320 var den största rasisten och att han inte skulle acceptera för hans namn!!! det är ej ett sätt att prata ibland ksk philip inte vill acceptera vissa personer men de betyder ej att han är rasist.
Först och främst är det inte sant, sen så vet jag inte vart du fick ifrån om att jag sa att philip320 var rasist jag vill gärna se bevis på det. till sist så bytte jag mitt namn för att jag inte gillar rapparen dree low längre inte för att philip är ''rasist''. Så kasta inte fram falska anklagelser.

-rep tycker inte han borde få bli staff eftersom han är ej mogen nog, Säger inte att jag är för mogen men vill bara säga att i skolan brukar han säga "phillip320 vill inte göra mig till staff för mitt discord namn" helt ärligt är de inte moget enligt mig för kanske phillip bara inte vill ha mer staffs men det betyder ej att det är för ditt namn!!!
Det säger jag inte och vill faktiskt se bevis på det! och i skolan så gnäller du varje dag om att unive är en dålig server bara för att du blev blacklistad. Så du behöver inte komma med falska anklagelser bara för att du inte vill någon bra och kanske själv mår dåligt över något.

DU fortsätter med att ljuga och delar ditt forumskonto med en kille i våran skola som är lite skumt, så du kan sluta gråta och fortsätta din dag istället för att bråka med någon från din skola på hans staffansökan.

+rep jag tycker han förtjänar att bli staff, tar tillbaka de jag sa. Går i samma skola som han och tycker han har blivit mogen, Han lär mig regler och vad jag får och inte får göra och därför borde han bli staff, han kan mycket inom staff saker mer än vad jag kan.
Där för förtjänar han en chans att bli de!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka