Nekad Adam200313 | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam200313

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198201055201/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adaam#2865

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Olle Svensson. Född 28 juli 1995. 1,85. Olle är inte en brottsling, utan en icke-brottsling. Olle kommer från den svenska familjen i Hudiksvall, där han växte upp mycket bra. Olle har en bror som heter Rasmus, Olle vill att han ska stoppa alla brott, för Olle är polis, han vill bo i flera städer och hjälpa till att bli av med stadsbrott. Olle är polisens högsta officer och är under ledning av en assistent. Olle gick på gymnasiet i Hudiksvall, var mycket bra i skolan och uppnådde bra resultat. I Olles familj finns hans far Hans, hans mamma Inger och hans bror Rasmus. På fritiden när Olle inte arbetar, går han till gymmet eller umgås med vänner eller familj. Olle och Rasmus har bra kontak med varandra och kan träffas ofta. Innan Olle blev polis arbetade han som mekaniker på tidningen mekonomen i Hudiksvall, och när han avgick kände han senare för att han kanske skulle vilja bli mekaniker igen. Olle har även jobbat som sjukvårdare också. När Olle var ung så gick han på boxning, satt han vet hur man slåss. Olle har inte haft jättemycket tid för ett förhållande för att han vill fokusera på sitt jobb som polis. Olle har ganska fult språk och kan vara kaxig ibland men när han är med folk kan vara ganska trevlig ändå. Olle tar inte jättemycket skit utan han låter det bara åka ifrån och tar nya tag, alltså han bryr sig inte jättemycket ifall någon säger mycket skit till han. När han inte har käkat eller inte mår jättebra så blir han väldigt sur lätt. Olle kan ha svårt och lyssna ibland t.ex. ifall han är koncentrerad på något annat än den som pratar. Olle har väldigt mycket spring i bena satt han vill vara ute och gå eller springa ofta. Han gillar att prata med folk även om han kan ha kaxig röst och fula ord ibland. På fritiden så gillar Olle att spela hockey också med sina vänner också. Olle har börjat få ett intresse av bilar och motorcyklar som hans pappa har haft.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra roleplay och bra stämning, är social och är väldigt trevlig överlag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har hört att denna ska vara väldigt bra och kan se mig själv spela här under enlängre tid.

Hur hittade du Unive? Vänn tipsade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en upplevelse för mig och dom andra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ

Nekad, utveckla! "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka