Adam200313 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam200313

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199155143906/

Ditt Hex-ID: 1100001473864e2

Vad är din discord tagg? Adaam#2865

Vem var det som bannade dig? AlexL

Hur lång tid var din ban? 30 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ingame ~AlexL hellcase.org. Återstår: 0 dagar 0 timmar 28 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade säga "servern" av misstag istället för "världen"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom in en kille i F1 redbull bilen, och i frågasatte honom hur han fick tag på den. fick veta av en kompis som nyligen varit i kontakt med staffs att killen med mest pengar på servern hade 70mil igår. så nämde de men råkade använda "servern" istället för "världen" men rättade mig snabbt och sa att jag hade hjärnspöken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var väl inte fel, men med tanke på att jag snabbt insåg mitt misstag och rättade mig kanske en ban var lite onödigt. hade fattat med en kick.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Körde på bakhjulet med en cross förbi rött ljus, och har inte gjort detta sen dess - lall
Snodde en nyckel till en olåst bil jag hittat tidigare och har lärt mig att de är förbjudet att sno nycklar - suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt en extra gång innan jag prata

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, pratar aldrig OOC men ibland säger men fel, människor gör misstag och förstår helt att ni vill ha allt IC på eran server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka