Nekad adam134 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

adam134

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? ADAM134

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2005

Berätta om din karaktär. jag älskar fotboll jag heter milton brandt jag pluggar jag e glad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill gärna va polis så jag kan göra staden fin

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man gör medvetna handlingar eller beslut som gynnar eller gynnar den andra personen eller gruppen i en given situation, även om det kanske inte är till ens egen fördel. Det kan vara att visa medkänsla, dela med sig av resurser eller ge upp en fördel för att den andra partens ska kunna nå sitt mål eller vinna i situationen. Att spela för motpartens vinst kan vara ett uttryck för empati, generositet eller respekt för den andra personen, även om det inte nödvändigtvis är det mest lönsamma eller fördelaktiga beslutet för en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska inte drifta för att få polisens uppmärkningsheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill jätte gärna va polis

Tillbaka