Nekad Adam1272 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam1272

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adaam

Vad är ditt discord namn? solen12.

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Jigilo. Adam är 19 år gammal och under sina 19år i livet har han varit med om mycket. Adam har också haft en dålig och jobbig barndom där det involverat alkohol, droger och massa annat kriminellt. Adam och hans vänner har hört mycket om unive, och Adam tyckte att Unive kändes som en Bra stad att lämna sitt gamla och starta nytt. Klas vill lämna hans gamla kriminella liv i den staden och på börja ett nytt kriminellt liv. Klas vill ha en Nystart där han och hans Bröder tjänar mycket pengar, därmed köpa vapen och bli kriminella och vid senare tillfällen kanske tillome skapa gäng. Adams förhoppningar på den nya staden han flyttat till är att få många kontakter och bygga upp en krets. Därmed vill Adam bli rik och tjäna mycket pengar på Bla rån och andra kriminella aktiviteter. Adam har stora förhoppningar på Unive, för att Adam vill verkligen börja om med nytt folk och hitta vänner som vill gå samma väg som Adam. Eftersom att Adam känner några som flyttat till Unive så kommer han få en bra start, eller de Tror Adam på, Adam vill inte stanna i sin hemstad för folk är efter han och de gör så att han inte är säker, Adam vill verkligen få ett nytt hem och nya vänner. Adam vill bara få känna sig trygg i en stad igen. Och därför flyr han till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra Rp, Göra och vara med i scenarion och göra dem så bra jag kan utan att någon ska känna sig felaktigt behandlad. Jag kollar ju mycket på engelsk rp med så det är ju inte som alla andras men kommer ju självklart följa reglerna. Jag skulle senare när jag kommit in i servern mer kanske starta upp något gäng av något slag och typ sälja vapen droger något kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att motståndaren ska vinna precis som de låter tex att en motståndare inte kan döda men du låter den döda dig ändå för hens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ? Ja bland annat dem mest vanliga reglerna som Rdm,Vdm,pwrgaming osv och ex med power gaming så är det tex som jag skulle köra rakt in i en vägg i snutjag och sen bara fortsätter köra som om att jag är odödlig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jadå, har spelat på en massa andra servrar både engelska och svenska så kan ganska mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hmm vet inte så mycket mer finns det inte att säga. Men bara att jag gärna kommer in i servern och har ni några frågor så har jag svaren.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka