Nekad Adam123245 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam123245

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1445641009&token=dAQlCF_f

Vad är ditt namn i verkligheten? Texas Jönsson

Vad är ditt discord namn? Bamse213

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär handlar om en kille som heter Jonas Svensson. Han föddes i Göteborg 1999 den 14 augusti. Jonas trivdes inte i Göteborg, för att hans område där han bodde handlade mycket om kriminaliteten. Efter Jonas kom hem efter skolan en dag hörde han ett oväntat ljud. Det var Pistol skott. Dem kom ifrån affären som ligger under hans hus. Ett av dem skotten träffar Jonas ben. Det blödde kraftigt ur hans ben. Efter han hade fått vård så läkte inte såret som det skulle. Nu går Jonas och Haltar. Efter två år efter han hade blivit skjuten i benet kände han på något sätt att han ville ge hämnd. Han skaffade sig kontakter och köpte vapen och knark. En dag när han var i parken så såg han mannen som sköt Jonas. Då springer han bakom en buske och lassar en pistol och började skjuta. Mannen får allvarliga skador och avlider på plats. Efter det springer Jonas därifrån och sedan flyttar han till UNIVE och fortsätter det kriminella livet där. Men han är inte bara kriminell han har sitt lilla egna företag. Det handlar om att han byter och säljer bilar. Det bästa stället att sälja bilar på är piren tycker han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag skulle bli medlem på UNIVE är för att jag har mycket erfarenhet av RP och vill bidra mycket med den här servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela en bra karaktär med att rpa bra och bidra till att det blir en roligare RP inte bara för mig själv utan även för dem om spelar på RP servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara tänka på sig själv att man bara ska vinna utan tänka på motpartnern att tycka det är roligare med ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? igenom streamers och vänner.

Nekad, utveckla punkterna:
Varför ska just du bli Medlem på Unive?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka