Nekad Adam123245 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam123245

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1445641009&token=dAQlCF_f

Vad är ditt namn i verkligheten? Texas Jönsson

Vad är ditt discord namn? Bamse213

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär handlar om Johan Svensson och han är 23 år. Han kommer från Göteborg och har varit arbetslös sen des. Johan var avundsjuk på sina kompisar för att deras familj hade mer pengar en Johans familj. Han hade inte så mycket kläder på sig när det var kallt/ vinter ute. Under hela Johans uppväxt har velat bli Polis eller jobba på Securitas. Hans pappa jobbade som polis när Johan var liten. Efter skilsmässan mellan hans pappa och mamma hade inte Johan någon kontakt med sin pappa. Just nu lever han med sin mamma. När Johan var ute på en jogging runda blev han påkörd av en bil och bröt benet. Efter 3 månader läkte benet. Just nu bor han hos sin mamma och söker jobb. Om han kan bli polis kommer han se till att handla alla rättvist och hjälpa medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med en bra RP. Jag ska också jobba ordentligt. Har kört lite innan på servern och den verkade bra. Jag vill också bidra till en bra RP nivå på servern. Jag kan alla regler med det kan jag bidra till en roligare RP med roligare scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? massa roliga scenarion och roliga RP stunder. Jag skulle aldrig bryta någon regel på RP servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bra tänker på sig själv att man ska vinna och sånt. Utan tänka på andra. om polisen stannar en ska man inte köra iväg för att man har snabbare bil istället ska man stanna och spela verkligt. för

Hur hittade du Unive? Youtube och vänner och massa andra saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka