Accepterad Adam07 | Whitelist ansökning {Simon}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam07

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199061764656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nyberg

Vad är ditt discord namn? adamnyberg07#4201

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20 år gammal. hans största intresse är att laga/fixa med bilar. han gillar också att åka runt på kvällarna och spela musik i sina bilar. han brukar ofta träffa kompisar och vara med dom under dagen och på kvällen. han gillar också att spela tv och data spel när han är hemma. han gillar att åka på carmeets och han har haft i tankerna ett tag på att anordna en egen carmeet som är stor. han hade en tuff uppväxt för att hans mamma och pappa bråkade mycket. hans mamma dog i rätt ung ålder. hans pappa fick då bli den som tog hand om min karaktär resten av hans uppväxt. hans pappa visade mycket hur man lagade bilar osv. hans pappa höll på med lite kriminalitet när min karaktär var ung och min karaktär känner att han vill gå i samma fotspår som sin pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer bidra med bra rp på servern på så sätt att jag kommer reagera som man hade gjort i verkligheten i situationer som t.ex. en bilkrock jag kommer också bidra med rolig rp på servern på så sätt att jag kommer gjöra det roligt för både mig och alla andra på servern pga att jag kommer rpa seriöst. jag kommer report alla som inte rpar bra t.ex. om nån krockar i en hög hastighet så kommer jag då antingen sätta mig i support eller skriva en report om det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag känner att det är en bra server med seriös rp. jag vill också bli WL på denna server för att kunna hjälpa er som är staffs att få bort dom som inte rpar bra på servern då jag sett att det är fler tal på servern som inte rpar bra.

Hur hittade du Unive? en av mina kompisar tipsade om den och sedan tyckte jag att denna server såg bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska kunna känna på verkligheten även fast jag sitter vid min dator. jag vill också kunna utvekla min rp och försöka få det roligt för både mig och alla andra på servern av mitt rollspelande på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon annan server
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top